Chris....

Daughtry  är ingen dålig kille det!

En riktig rackare på att sjunga är han.
Hade tänkt springa rundan idag med men väljer att vila mina benhinnor, har dock stort dåligt samvete över det. Men om jag fortsätter som jag gör så kanske jag inte kan fortsätta att springa, å det vill jag ju inte.

I morgon så kommer min älskling Tindra hem till oss. Vi skulle ju gå på en liten fjälltur å då skulle ju hon med, vilket hon blir glad över =) Jag håller på att leta mig en klövjeväska som jag kan använda på henne som jag även kan ha på min egen hund när jag skaffar den, så den måste vara justerbar.. Elinor hjälper mig att kolla på Tradera=)

Annars så har det varit en bra dag förut att dom från Rapport kom till jobbet och filmade mig ganska mycket idag som dom ska sända ikväll... =S (Dom brukar ju inte sända allt som dom filma, vilket är tur för att dom filma hur mkt som helst )

Nåja, nu ska jag påta på inför helgen!

Först lite bilder om jag hittar några=)


Gardiken
image34

Lite eldning innan köttet åker in i röken!
image35


En sån här båt vill vi skaffa nästa år!
image36

Hade!!

Puss puss!!
/J

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack snälla :)

2007-08-16 @ 23:09:34
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0