Kallväre!

Ja, nog är det kallt alltid!
Idag så har jag onti rumpan, benen å magen efter gårdagens träning, skönt!

Tog en lunch med Madde, Elinor å Marina i dag med, alltid lika roligt att träffa dessa donnor :) Synd att den timmen som man har till lunch är för kort bara.. jaja måste luncha med dom fler gånger.

Åh, i morse när jag klev upp så Hade Robin gjort upp en brasa i kaminen så jag gick å värmde mig en stund, så mysigt å vaaaarmt!

Ja nu ikväll så är Johan här med extramorfars nya bil, en Saab V4:a. nu är han less på dessa nya bilar som bara krånglar för honom :) Haha ja jag måste säga att det är ju lite status i den!
Sen ska jag få Johan å byta däck på racercykeln så att jag kan spinna lite på vägen..

Ne, nu ska jag ta min promenad på 1 timma... men först lite bilder på V4:an :)

V4:an :) håller på att fixa torkarna på bil´n
image66

Ska poleras upp lite innan den är helt klar!
image67


Hade!

//J

Kommentarer
Postat av: Hera

Men hur i hela friden kan du börja blogga och inte berätta det för MIG!!!!!!!! Jag fick ju sitta jättelänge för att "läsa ikapp" :-)
Kram från minimoster!

2007-08-28 @ 23:26:09
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0