F*n

Ursäkta ordspråket men det hände så mycke igår...

Va på skotercross och kollade, riktigt kul faktiskt men....

...det började med att kl 18,00 (när vi stog i kö för att betala in oss) så svichade ambulans och brandkåren förbi, då var det en bilolycka vid Skarvenkurvorna. Jag vet inte om det var en eller flera bilar men jag vet att en voltade och tuttades eld på. Men jag tror att ingen omkom, vilket är det viktigtaste.

Sen så var det en kille som vurpade och fick hjärnskakning och ett brutet lårben (tro jag dom sa) på tävlingen.

Sen bröt min svärfar benet?!!!?!! nu när vi ska till Thailand och allt, han ska OP sig idag så vi får se om dom kan följa med. (Snälla hjälp mig att hålla tummarna)
Dom prata om att han ska ha gips i 6 veckor, men han kommer att ha skruvar i benet så jag hoppas att dom kan ta av han gipset tidigare. Om int anne så får vi gulla med svärmor att hon fäljer med =)

Jaja, nu ska jag kolla hur det har gått med Robins farsgubbe....jag håller tummarna.

Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: Madde

Huvva, det hände mkt igår. Jag hörde att dom i bilolyckan hade skadat sig men dom levde. Hoppas det går för svärfar!

2007-12-29 @ 17:26:43
Postat av: Hera

aj aj...hälsa svärfadern från oss!

2007-12-29 @ 22:05:53
URL: http://www.hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0