Frusen

Hela dagen har jag varit frusen så nu sitter jag inlindad i en hög med kläder och tycker synd om mig själv:)

Idag så jag Robin, morbror och jag ute på en promenad och med på turen var förståss Urax. Hualigen, han har skrurit sig i tassen på en glasblit och det vill inte riktigt läka det går bara upp hela tiden. Och inte hjälper det med att han inte kan va stilla heller. Hoppas att han blir bättre snart, jag får hurven bara av att tänka på det :0/

Åh, det känns som om alla har tagit ledigt nu mellan jul och nyår..alla utom jag. Men iof så ska vi ju bort i Februari, men det är ju så mysigt på jul.. men det blir nog bra. För den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge:)

En kollega till mig åker till Vietnam i morgon så han får det nog varmt och skönt. På tal om det så kom han med en massa skitvidriga djur som han hade köpt i Thailand, och med dessa så hade han budskapet: Skaka ur kläder och sängkläderna innan du klär på dig eller gå isäng.. MJO, det känns som om jag kommer att stå där och skaka kläderna och sängkläderna i en timme innan jag ger mig :)
Han hade fråga (för att dumma sig lite) Thailändarna om dessa djur sov eller om de var levande, och dom hade konstaterat att ne men de är döda... och då skulle han försöka få dom ännu billigare bara för de. Haha ja de funka ju iallafall.

Nu ska jag gå till kaminen och värma min genomfrusna norrlnadskropp:)

Nånting med långa ben

Tusingfoting av nåt slag?

Skorpion

Imse vimse spindel...

Å ett gruppfoto på de "små" äcklen


Visst rackarn va de vidriga? Jag få då hurven!!

Hade!!!

//J



Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Snyggt !

2007-12-05 @ 15:57:20
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0