Huvudvärk och middag

Jag kände i tisdags att jag mådde nog inte riktigt 100 bra, men ignorerade det då.
På Onsdagen när jag gick min morgonpromenad med Tindra kände jag att näej vilket huvudvärk och så ont i kroppen som jag fick. Så när vi kom hem så gav jag henne mat så sen la jag mig ner i sängen och slocknade som ett väldans trött barn.

Vaknade av att  Tindra hoppa ner från sängen (Hon hade nämligen smygit upp bredvid mig) för att mamma kom för att hämta henne. Jag lyckades kravla mig upp ur sängen för att lägga mig i soffan ist. Pratade en stund tills hon var tvungen att åka till badhuset för träning.
Ut med hunden för att hon skulle få kissa.. åhh va hon tittar på mig och tyckte va ja var tråkig. Fick så klart dåligt samvete, men jag orkar verkligen inte gå en promenad va för död helt enkelt. In med henne igen och lägga sig i soffan.

Mådde lite bättre på mitten av dagen med blev sämre sedan.  På Torsdag så vaknade jag med huvudvärk, hmm ingen bra start på dagen!
Låg hela dagen igen. I morse så höll jag knappt på ta mig upp, så otroligt slut på! Måste vara nåt Virus eller nåt...
Men jag for iaf på jobbet för att inbilla kroppen att den mår bra.

Men ikväll så är det Julmiddag på Toppen med min andra hälfts jobb, ska bli gott men tror att jag kommer att bli slut på...

Jaja men nu måste jag skynda mig att stänga ner allt för snart ska jag gå hem.

Förhoppningsvis så kommer jag att skriva mer i helgen!

Hade!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0