Mellandagarna..

Sitter nu igen på jobbet, känns inte spännande kan jag lova men det är ju bara två dagar.

Är förkyld (igen), men som tur var så han jag vara frisk på julafton. På tal om julafton, va fort den dagen går nu när man har blivit äldre. Jag minns när man va liten så va den dagen så lång och så spännande, men nu säger det bara tjopp tjopp så är den borta =)

På juldagen så var jag, modern och T i stallet och tog oss en födelsedagsridtur (modern fyllde år). Modern red Filur, T på Billy och jag på Dokka. Riktigt kul var det för vi kom riktigt bra överens. 
 
Nu i morgon så är det cross här på Storhälla och R kusin ska köra...om jag är nervös för att han ska göra illa sig, var är då inte hans sambo www.bumfan.blogg.se vara? Så då ska vi fara dit och hejja och kolla när alla flyyyger över alla hopp, jises!!

Nu är det bara 36 dagar innan vi åker!!!! Satt och kollade på tv4+ igår om när tsunamin va i Thailand. Huvva så fruktansvärt, det är bara att hålla tummarna att det inte kommer en sån våg när vi är där.

Ne nu ska jag fortsätta med den bistra verkligheten =)

Hade!!!

//J


Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt att du och Dokka kom överens! :) Ja du, jag börjar va en aning nervös!! Tur du kommer dit så kan vi hålla tummarna tillsammans. :)
Men du, nu äre ju snart ni far! :)

2007-12-27 @ 12:20:32
URL: http://bumfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0