Nyårsafton

Tänk, idag är det redan nyår.. helt otroligt.

Svärfar ligger fortfarande i Umeå, å han har inte blivit OP ännu. Men på Onsdag är det sagt att han ska få OP. Det blir nog ingen Thailandsresa för honom, synd! Jag försöker att gulla med svärmor att hon följer med iaf. *Hoppas så innerligt*

Annars så är jag inte pigg alls, är jätte förkyld och en millimeter från att ha feber. Jag var som en döfisk igår, låg hela dagen lång, tråkigt! Så det blir nog ingen fart på mig ikväll.
Ska gå ner till Tvärgatan till svärmor och äta middag med henne och bara ta det lugnt ikväll . Stackarn, hon är ju alldeles ensam. Men hon har ju fått låna svågerns hund Rosie (spanjorska)

Annars så kommer mammas J hem idag från Norge, han har jobbat nu några dagar så han har lite ledighet nu.

Min andra hälft är ute och kör vrålåket, åh vilket ljud =)

Ne, jag ville bara passa på att önska er ett GOTT NYTT ÅR!!!!!



image208

Hade!!!


//J


Kommentarer
Postat av: Eva

GOTT NYTT ÅR på er!! Hoppas att din svärfar kryar på sig!Vilken otur..Vi går i väntans tider här:)

2007-12-31 @ 21:30:09
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0