På smällen!

Javisst, den filmen såg vi igår hos Tobbanoch Madde, den va faktiskt riktigt bra.

Annars i helgen så har vi varit ute i Skarven å ätit middag som vi lagade tillsammans, å igår blev vi bjuden på middag hos Ewa och Roger. Igår var vi och högg Sveriges fulaste gran, ska ta bild på den (när den är pyntad) så att ni får se den. Grenarna längst ner är ca 1km längre än de övriga grenarna, måste köpa stora paket som täcker de fula partierna..liten var den också :o)

Endast en arbetsvecka är kvar nu innan jul, otroligt skönt att slippa detta några dagar nu.
I morse kom jag hit och fick ett j*vlig irriterande beslut, förbannade puckon men ska aldrig sluta förvånas!!!
Måste göra nåt åt min situation, kan ju inte fortsätta så här hela mitt liv... mer än så här är ajg väl värd?!!... ahh de löser sig nog inom sin tid.

I morron kommer arbetskollegan E för att obba lite över jl, åhh se kul! Hon har tjänstledigt och pluggar nu så det blir jätte kul att hon kommer på en liten jobbtur.

Måste sluta nu..

Hade!!

//J

Kommentarer
Postat av: Hera

Skogsägaren uppskattar säkert att ni tog en ful gran hi hi!

2007-12-17 @ 08:38:17
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Madde

Va ha dom nu hittat på för dynga!? Ja självklart är du värd något som är 1000 ggr bättre! Oh hälsa elinor från mig! :)

2007-12-17 @ 12:26:53
URL: http://bumfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0