Första inlägget!

Hejsan!

Nu får jag hoppas att denna blogg blir bra. Har inte riktigt fått den som jag vill ha den, men det kommer väl så småning om hoppas jag =)

Idag så jag har och Robin bara tagit den lungt och slappat, åhhh så skönt det har varit. Vi var som tvärest till Juktån å hälsade på "morfar" Nisse. Mora mi, Jan å barna var där + Ulrika, Stefan, Viktoria å det nyaste tillskottet Alice med.
Jag gick en lite prommis med henne så att hon fick sova en lite snutt till å givetvis så fick älsklings Tindra också följa med. Nej nu måste jag kolla om jag kan fixa lite mer hänna på bloggen, sen ska jag bege mig iväg och inta sovvläge en liten stund :)

ha de nu så bra alla bloggare!

Se Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0