Va? sol?

Ja idag när jag vakne se sken sola!!! Va, helt otroligt. Har inte sett denna underbara gula prick på väldigt länge måste jag säga.

Ja nu äntligen så är det semester å i morgon så ska jag å Blubb (Robin)
 fara till Tärna å gå lite på markaden. Åsså ska vi åka helikopter, de gjorde vi förra året med, men nu är det min tur att sitta fram *lite skraj för de måste jag erkänna*


Jag har varit se trött nu i veckan så jag har nästan grina på morgonen... hmm inte bra tro ja.

Är inne ganska mycket på internet och läser om en massa hundraser som fascinerar mig. Åh, jag har ont i magen av alla intressanta raser. JAg håller med min mamma om en sak, jag tycker om när det är LITE vall i dom (inte lika mkt som i en border collie)... så jag är inne och kollar på en del uppfödare... jaja men det ordnar sig nog för nu står det mellan två raser så vi får se =) *spännande*

Nä nu ska jag inte göra detta långtradit så nu ska jag bara lägga in en bild på våran skönaböna till hund (mammas vovvsing Tindra som jag brukar stjäla hem ganska ofta :) )

image2

Kommentarer
Postat av: Marita

Jag nu har även jag semester, känns helt kanon. Imorgon blir Ozzy, Ozzylina, då far kulorna.
Kram
Marita

2007-07-29 @ 11:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0