Kamsn (Palt)

Jag är så frukansvärt sugen på palt´n så jag tro jag svimma!
Har gått å tänkt på det i evigheter nu. Pratade med mamma idag om det och hon delar min kära åsikter:)

Hur som haver så är det helg om en liten stund, ska bli så skönt att få vila från detta elände!

Ikväll så är det IDOL, ska bli spännande att se hur det artar sig och vem som får åka hem.
Kanske far vi till Skarven och träffar dom där nu när J har kommit hem från Norge och se på IDOL.
J blev så irri när Evelina fick åka ut så han vill helst se på Dobidoo :)

Kanske vi far ut en sväng till svågern i helgen oxå, vi får se.

Min andra hälf är så fruktansvärt less nu på allt så han vill bara flytta, men jag själv är nog alldeles för bekväm av mig nu tror jag. Jag mena, nu har vi hus, ska skaffa hund..det skulle bli så jobbigt att "börja om" på kula ett igen. Och vart fehun ska man flytta? Han skulle kunna flytta nästan varsom helst tro jag bara för att slippa de skitjobb han jobbar på nu, och börja på ett jobb som man få betalt på. Ja iof så känner jag oxå att jag skulle vilja jobba på ett jobb där man åtminstone tjäna pengar. Det bästa här är att jag tycker så mycke om mina jobbarkompisar.
Ja vi får se vad ödet vill med oss :)

Som sagt få fyller mina arbetskollegor M, C och A  år idag, så grattis till er alla.
I morrn så fyller Mormor år å på Tisdag så fyller lillebror år.

Så nu får ni alla en tårta av mig (inte för att alla läser detta men men)


Gött!



Dagens tänkvärt:

"Vem hinner tänka på världens undergång när man jobbar heltid på sin egen"

Hade!!!

//J


Ha en kanon helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0