Töa?

Det var ju så varmt igår.. men i natt så har det tydligen varit kallt enligt kollegan M så det är ju bra.

Igår så var jag ute på en lången lången prommis och det va gudomligt skönt. Sen när jag kom hem så va Robin nere i garaget och höll på med svärfars skoter, byta massa lager. Så det slutade med att jag ställde mig där och börja rengöra och byta. Det var ju inte så tokigt som jag trodde, men torr om händerna blev jag sen (onödigt vetande, jag vet).
Så det var kul att få umgås med min kära en stund.

Sen så var det ju Äntligen hemma, Ugly Betty, Grannfejden och DH så jag zappade gladeligen på mellan dessa kanaler. Bäst va ju nästa Äntligen hemma och Ugly Betty.

Jag försöker att få svärmor att skaffa en hund, och jag tror att jag har hittat den ultimata hunden till henne. Temprament i ett litet paket, en Dvärg Pinscher. Tror att det kan va en bra hund till dom. Inte för stor och inte för liten (och en hund som jag kan snuffa på ibland=) )
Så jag har lagt in övertalningsförmågan till max nu =) 
Det värsta är väl kanske att dom är dyra.


Nu ikväll så bär det av till min älsklings S, så jag ska vara där ikväll medans AL ska ha nån slags visning:)

Hittade en söt bild på en valp

En liten bäbis!!



Hade!!!
 
 / från en fruktansvärt hundsugen J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0