Valpsjuk!

Jag är så valpsjuk så jag tror jag dör av abstinens snart, Gahhhh!
Förhoppningsvis till vår/sommaren så har jag en ludenklump här hemma som jag få rå om :o)
Jag längtar!!!!!

Igår va det träning och jag körde mycket armar och mage, lite basket blev det också. Jag är så trött i armarna idag, å lemmen börjar jag bli med. Men då vet man att det tar!

I helgen så var vi lite överallt. Lillebror D kom och sov över här från Lördan till Söndan, roligt att träffa honom. Och jag tog mig en efterlängtad snus som "nalla" av J, och OHHH så gott det var. Det va en stund sen sist, men oj vad jag har varit sugen på en riktigt stor lös snus!! Efter att jag hade syndat så tänkte jag att nej nu ska jag försöka hålla mig ifrån detta elände. Och jag vet att det kommer att gå bra :O)
Ja som sagt så har snön kommit och här bakom skärmen sitter världens lyckligaste Matrialvägenbo, äntligen säger jag bara. Ska fota lite sen så ska ni få se va fint det är här i Storuman.

Ikväll så va jag nere hos Filur och fixa till det åt honom. Tänkte att jag skulle mysa lite med honom, så jag tog lite korn åt honom. Jag gick in i hagen till honom och gav han det, men vet ni vad den fulingen gjorde? Jo, han tjuvnöp mig i handen. AJ va ont de gjorde. Jag tror att han blir mycket matad ur händerna av småbarna  när dom är där nere. Men ajjabajja säger jag bara, inte bra. Det är endast vi som får ge honom ur handen!

Jag fick så dåligt samvete över en sak. Jag tände ju ljus för Exe och Salza här på bloggen, men inte Helle. Fy skäms på mig, så hon får ett ljus av mig nu istället.

Saknaden efter dig är stor!




Hade!!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0