Vuxen..

Enligt vuxenpoang.com så är min vuxen poäng 21,1 och min ålder borde vara 39,6 år. (onödigt vetande?!:) )

Igår blev det ingen träning, dom höll tydligen på att laga hallen som vi är på, jag hade ju lix kämpat i stallet i ca 3 timmar. PUH, vilken pärs det är att mocka till denna brutta, en riktig dyngspridare är hon :)

I EM så bär det av till V-mina för att träffa en kvinna där, modern kan inte följa med denna gång för att det är musikskola med Julia. Ska svänga förbi där ikväll och hälsa på en skvätt :)

Dom håller ju på att sälja huset nu för att flytta in till Storuman, det blir så mycket rällande nu när barna börja bli stor. Plus att nu när J är borta så är det inte så lätt att ta hand om ett jättehus inte.
Här är då länken iaf till huset. 

www.maklarhuset.se/ViewObjektaspx?objekt=67727&view=Images 

Nu är det inte så långt kvar tills vi ska till det varma och välkommande landet, det är bara 67 dagar kvar, inte illa :)

Jag tror att jag har nån slags skitdag idag, jag känner mig irriterad, trött, deppad, håller kanske på att bli sjuk ja allmänt dålig mår jag idag.

Ne, nu släpps strax nattkopplingen så jag måste sluta.

Vi se om jag hinner skriva nå mer ikväll.

Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: Madde

Så känns min dag med... blä. Måste göra testet och se.. :)

2007-11-27 @ 19:01:05
URL: http://bumfan.blogg.se
Postat av: Janet

21,4 = 40,3 år. Suck. kram

2007-12-05 @ 15:03:37
URL: http://jeajoh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0