äntligen frisk

Pepper pepper ta i trä!

Nu är förkylningen och febern borta, så skönt! Men jag ha lite magonta ändå.. hoppas det går över snart!

Som sagt så var vi i Juktån på Lördan och elda lite kvisthögar och åt fisk till middag! Gott!!
Älskar verkligen att va hos N. Han har ju bott där sen jag föddes så den platsen kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta :-)

Jag försökte ta kort nu i helgen men de bliev inte så mycket som jag hade velat, men nåt litet kort blev det men mest bara på IL hund Urax.

Annars så har vi målat panelen i köket, ska fortsätta måla ikväll så att det blir färdigt någon gång. Sen måste vi gulla med J och IL så att dom hjälper oss med tapeten, för om jag eller Robin ska göra det så blir det nog inte så snyggt :-)


Grejer som jag vill ha till köket:

♥ Stort barbord och stolar (ska visa sen vilket)
♥Nya/målade skåpluckor
♥Nya "knoppar" till skåpen
♥Nya bänkskivor
♥Nytt kakel
♥Spotlights vid diskbänken
♥Spotlights vid en annan bänk

Ja mer är det nog, men jag kom inte på nåt mera :-)

När jag kommer hem så kanjag kolla om jag hittar någon bild som jag kan lägga ut men prio ett är målningen :o)

Ne! Måste sluta!

Hade!!!

//J


P.S Jo, min moster U fyller 35 år i dag så grattis på dig minimoster :o) ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0