Jag tar bort den bilden, för den här gången!

Men tro inte att jag har nåt för människor som är så fruktansvärt fega att dom inte vågar ta kontakt med mig ang att dom har åsikter om en bild. Men Fine, jag har tagit bort den nu! Nöjd? Jag tänker då banne mig inte ta bort alla bilder för eran skull, aldrig.

Om ni har nåt att klaga på så kan ni kontakta mig eller så behöver ni inte läsa min blogg överhuvudtaget om ni stör er så mycket. För som sagt så har jag ingenting (och kommer heller aldrig att ha någon för) människor som går på andra ang det som jag har skrivit på min blogg.

Ne, jag blev bara så fruktansvärt arg (och besviken på ordet människa och att folk tror att dom är bättre än andra) nu när jag fick höra detta så att jag var tvungen att skriva ner det så att jag kan fortsätta jobba idag.

Jag är igentligen en glad och snäll människa som älskar det mesta, men sådana här situationer kan få mig att se rött. Förhoppningsvis så kommer jag inte att skriva sånna här inlägg nå mera så nu släpper jag det och återgå till mitt snälla och trevligare jag igen.

Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: Hera

Men gumman, vad du är ilsken nu för tiden!
ha ha (oops hoppas du inte är arg fortfarande...)

Kram kram
Hera

2007-10-11 @ 13:53:47
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Stannapanna

hoppla vad händer ??? Du - man kan få bli tokig ibland men det går över ...

2007-10-11 @ 18:17:36
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: Madde

Jag till och med ringe dig föf jag blev så himla nyfiken! vad har nu hänt? äre nån mupp som sagt nått skit? och vad kan nu nån ha att klaga på om din blogg!? Fattar inte..

2007-10-11 @ 19:31:05
URL: http://bumfan.blogg.se
Postat av: Sandra

GO Jenny, you can do it, if you want to!!


Det är bra att du säger ifrån, någon måtta får det väl ändå va! Det är ingen som tvingas till att läsa/titta i din blogg så va tusan!!

Kramis

2007-10-16 @ 16:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0