Kalas

Har varit hos minimoster U och ätit tårta och luktat på kusin A, trevligt :o) Det kom några fler bloggare dit oxå :o)
Jag blev så hemmakär så jag var tvungen att fara hem och måla färdigt panelen, så nu är det gjort.
Måste bara köpa en annan färg till listerna, sen är det bara att smälla upp tapeterna.

Jo vi har satt in ny spisen ikväll å ack så jättefint blev det, så nu har vi tom en lampa i själva ugnen! Tänt var det här :o)

Lite bilder ifrån i helgen kommer nu!                            
       
Urax

Här ser man två st av 6 högar + Urax och en skymt av Jan

Urax igen

Å en sista bild

En av högarna som vi brände

Varmt och skönt



Å jo! Jag kom ju på att det snöade när vi var i Juktån, inte mycket men vi fick se det iaf! Kanon, snart är vintern här

Måste sluta nu.. Heroes börjar om 10 min på TV4

Hade!!

//J

Kommentarer
Postat av: Hera

Urax ser ju galen ut :)

2007-10-17 @ 21:48:16
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha, jag vet. Han va som tokig när vi va där ute och eldade,han verkligen älskade sin pinne :o)

2007-10-18 @ 08:49:35
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0