Makaronilåda

blev det till middag igår, ganska gott faktiskt. Annar så putsade jag vardagsrumsfönstrena igår, hann inte med några flera för de blev ju mörkt och då ser man ju inte att smutsen försvinner :-)

*****************************************************************************************************************************
Jag är fortfarande upprörd över hur våran kommun kan behandla oss så här, är vi inte mer värd än så? Jag har levt här i Storuman i hela mitt liv. Jag jobbar, har köpt hus här och så småning om så tänker vi väl oxå bilda familj...

Ne jag klarar inte av det här,  jag blir nu bara mer och mer arg..

Jag ber om ursäkt att jag inte skriver så mycke positivt just nu men jag känner mig verkligen inte positiv..

Hade gott alla där ute som läser min blogg :-)

Hade!!!

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0