Snö, middag och en trött Jenny

Igår kom det mer snö :o) men som sagt så töade det bort innan dagens slut :( Å som jag har längtat!

Igår var det firande för den blivande 40-åringen IL, så det blev middag på Kitas med massor av släkt från våran sida och hennes sida. Gott med mat var det!
När vi ankom till Kitas så var det redan massor med skrattande och glada människor där (Det var tydligen någon som hade fyllt 30 år... för ett halv år sedan =D  ). Men det som var mindre kul var att vi hade förbeställt maten (kanske ca 2 timmar innan vi kom dit) men när vi kom dit så fick vi vänta kanske en halvtimme, timme innan vi fick det.
Sen bar det av till hennes storebror J och sjunga lite i karaoke, för min del blev det inte mycke... men för dom andra! Gissa om dom kommer att vara hesa idag :o)
Modern och hennes andra hälft har sovit hos oss inatt, vi är nog alla lika trötta tro jag :oD

Annars på dagen så var jag nere hos Filuren och dola lite, Julia red och efter det så tömkörde jag honom lite. Det va så rackarns rått i luften så jag började frysa så förfärligt så jag slutade.

Haha, ja just!! T som äger Billy har köpt en liten valp (och då menar jag liten) av rasen Bichon Havanais som heter Lillan. Väldigt passande och ursöt!  Att man kan vara så liten och kaxi :o) Ja jises, det kommer att blir roligt och se hur hon kommer att bli när hon växer upp :oD

Nu kommer lite bilder!!

SNÖ!! :o)

Lillan

Nu ser man hur liten hon är. Detta är Julias hand!

Rikti söting

En vanlig liten skitklump och en minihund :o)

Naw!

Filuren och jag, riktigt kallt

Snygging


Ne nu ropas det att det är en film på TV, måste kolla vad det är för någon :o)

Hade!!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0