3 veckors sallad

Idag så har jag gjort 3 veckors sallad och mycket! Det känns skönt att vi har det i kylen.
I natt så gjorde vi tjälaknöl som nu ligger i lake å gottar till sig. Nu så är det veterinärerna nu å sen är det Idol, måste ju se när folk gör bort sig =)

Robin håller på att dola på nere vid kaminen, vi ska sätta in en värmeförflyttare (eller vad det heter) så att vi får värme in på våran sovrum, samt kylning på sommarn.

Annars å är jag så valp och hundsugen så att jag håller på att spricka av längtan! Förhoppningsvis så kommer det små boppisar till sommarn 2008, vilket passar oss perfekt!! Hoppas Hoppas =)
Ser fram emot att lära känna den lille och få ligga och snusa på den.. ahhh

Ne, nu ska jag kolla lite på veterinärerna sen ska jag kolla hur det går för min älskling.

Hade!!!


//J


Kommentarer
Postat av: Madde

Va skoj!! :)

2007-09-04 @ 21:07:53
Postat av: Madde

Hur gör man 3 veckors sallad föresten?? jag är som dålig på sånt men det lät bra.. :)

2007-09-05 @ 13:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0