Ajaure, here we come

Vi ska upp till stugan i helgen å bara vara, ska bli skönt :-)
Det blir säkert mycket kort tagna nu när hösten är här...
Jag har då planerat vad vi ska äta i morgon.. de blir:

Tunna spjäll kalbi å det är sååå gott måste jag säga!

Ni kan få receptet när jag har komit hem igen om ni vill :-) jag måste strax skynda mig tillbaka till jobbet.

Ja annars så har det faktiskt inte hänt så mycket .. jag håller fortfarande räkningen till det att vi ska till Thailand. Jag tror, om jag inte minns helt fel att det är 134 dagar kvar tills vi far:-)

Ne, jag hade bara som tvärest tänkt skriva ett litet inlägg innan jag far till Ajaure.. men först så ska jag lägga in lite höstbilder :o)
Ha en skön helg nu allihopa!!

Tindra... (som vanligt :o] )
image83

Va bara tvungut å ta kort nu när de snöade i Storuman, (Fotat på Jobbet)
image84

Grannens gula Björk + deras rönn :-)
image85

Massvis ve löva!
image86

Grön, Gul Orange och Röd rönn + grannens "gargage" :-)
image87
De bli mycke å kratta :o/
image88

Ne, nu ska jag rusa!

Hade!!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0