Höstvärme!!

Av dess like! De är ju se varmt så man nästan kan gå i shorts.

Ja idag så har vi haft kurs hela dagen så idag har det inte blivit att sitta i telefon någonting, riktigt riktigt skön och efterlängtat men dock träsmak i rumapn! :-)

Det blev ingen cyklingtur till jobbet, de regnade för mycke så jag tog bilen!
Men nu ska jag strax äta lite kyckling och unkle bens sås å sen kl 19,00 är det en liten träff (ang mat osv) å sen ska det tränas med morbror å resten av gruppen. Ska bli skönt.

Igår va jag och min andra hälft ute på en rask prommis, väldigt härligt. Men ja ha ju så mycke kortare ben än han så jag får ju nästan springa när han gå så fort.. men jag kämpa på :-)

Ne, nu ska jag kolla om riset är färdigt så jag kan få äta nån gång!

Tvätta båten "måste" man göra innan den ställs i dvala.
image103

Oh, va lite vatten det är nu.. en förberedning inför vintern! :o)
image104

Kolla noga nu. Ser i fjället i bakgrunden... se ni va mycke snö det är?! :o)
image105

Hade!!!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0