Tisdagen den 17/9

Det hela började med att jag vaknade av att regnet forsade genom stuprännorna. Sedan när jag äntligen hade pallrat mig upp ur sängen å gick in till köket och tittade ut genom fönstret, vad skådar mitt armade öga? Jo, de va minsann inte bara regn, de du de va snöblandat regn. Jajjemensan:-) Så hela gårdagen var de snöblandat regn som vi beskådade :-)

Idag så har solen varit framme. Blåst har det gjort väldans mycket.

Jag har tänkt mycket på detta med Thailand... huvva va de sker mkt olycker där. Jag läste om en kille som va med om Tsunamin och han klarade sig, men nu var han med om flygolyckan där också och han klarade sig. Ja, nån där uppe gillar honom stenhårt och tycker att hans tid inte är inne ännu.

Jag hoppas då stenhårt på att allt kommer att vara frid och fröjd när vi ska dit iaf... men det blir nog bra de :-)

Ne, nu ska jag hem å göra mig lite mat.. kanske skriver ett till litet inlägg.. å jag kanske hittar en litn bild oxå..


Hade!!!
//J


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh thanks :-) Jag blir happy! Kramis

2007-09-20 @ 19:06:27
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0