Äntligen!

I morgon bitti så börjar bilen rulla neråt landet, närmare bestämt Hjortkvarn. Äntligen ska jag hämta den biten av mitt hjärta som fattas!! :O)
Har nu packat ner, muggar så vi kan dricka kaffe, mackor, kakor och bullar att äta.

Bilen startas vid ca 05,00, det tar ju säkert 12-14 timmar att köra ner. Men vi får se det positivt, nu får vi se vad bilen går för.

Har igentligen inte tid att skriva nu men jag tänkte uppdat er lite fort om vad mina planer. Kommer hem på Söndag kväll så jag skriver nog på måndag nästa gång, det kommer att komma bilder då också..men bara  om ni önskar mig lycka till!! ;o)


Hade!!! (och trevlig helg!)

//J

Kommentarer
Postat av: kennelmamman

Hoppas nu att det går lika bra på hemvägen:) Här hemma är det lite tomt och väldigt tyst efter Dakira...Lycka till nu! Vi får höras sedan!!

2008-04-27 @ 13:28:57
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Marita

Hoppas allt har gått bra. Hör av dig när du får tid...

2008-04-28 @ 07:44:56
Postat av: Hera

Whoaaaa, jag är ju jättenyfiken!!!

2008-04-28 @ 14:02:29
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0