Mer presenter!

Maoderns J kom hem igår och då fick vi mer presenter! :O) Ett par byxor var, de var jätte härliga och dom ska jag ha när jag är ute med hunden.

Tindra är då i löpen nu och har alla hormoner utan på kroppen istället för inuti. Envis och mallig som jag vet inte vad. Men det är ju bara 2:a gången som hon löper så då får hon lov att vara så, man vet ju själv att det är ju inte så roligt att ha ;)

Annars så händer det nog inte så mycket i veckan. På Fredag så ska vi nog med fadern och hans familj och äta middag på Toppen och sedan bär det av till Ajaure mest troligt, för det är ju säkerligen sista helgen vi kan köra nå skoter så. Och jag känner att det drar i gasartummen!! :)

Igår så va jag och Madde och lunchade på Akkan å de är alltid lika trevligt. :)

Ne, nu ska jag ta och titta runt lite på nätet och se om jag hittar nåt trevligt!

Hade!!!

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0