dags för lite uppdat?

Har ju inte orkat eller hunnit skriva så mycket.

Vädret har iaf varit helt underbart, varmt och skönt. Nu är det muligt och bra mycket kallare. det skulle tydligen blir så här hela helgen men till veckan skulle det klarna upp (om de nu inte ändrar sig)

Lill Kirisen sköter sig bra..hon är inne i nån "spökålder" nu och ser spöken lite överallt =) Men hon lyssnar bra och smiter inte ifrån tomten. När vi har varit på kortare promenader så har jag haft henne lös och hon är en naturbegåvnig utav dess like! Hon försöker ibland gå före mig utan lov men då sätter jag  bara handen framför så går hon bakom mig igen och när hon har gått så en stund så får hon gå före.  Ja hon är jätte duktig...
Det är så roligt för folk säger bara men herregud va hon är lugn, japp men mycket jobb är bakom =) Men hon lär sig snabbt.

Madde och T har en liten Golden valp hemma hos sig, Molly heter hon. Hon är ju så söt!!! Dakira vet inte riktigt hur hos ska göra eftersom hon själv bara är 6 månader så igår ville hon leka med henne och hoppade lite och hoppade då på Molly. Men när jag sa till henne så blev hon lugnare...Busa kan dom göra senare när Molly är lite äldre. Men det är bra träning både för Dakira som för Molly.

Min älskade vän Janet fyller ju 30 och har 30- års kalas nu i helgen och det hade jag totalt glömt bort (pucko jag!!!) men jag hade tänkt fara ner till Umeå nu till veckan och träffa gamla klasskompisar och då ska jag passa på att hälsa på henne.

Min mail är helknäpp och jag blir galen. Om dom inte skärper sig så byter jag mail... jag kommer in men när jag ska läsa de mail jag har fått så hoppar den tillbaka till startsidan.. hmm ja jag hoppas att dom fixar till det så fort som möjligt.

Urax


Badar lite i värmen


Nu kommer solen tillbaka


Här ser jag allt och alla =)


Bada eller icke bada? =)


Hon har bilvit så stor


Lill Molly


Tittar på medans de fiskar


Jag har hittat en stor stock att gnäga på =)




Nu ska jag gå ut och kolla hur det går med stuprören..

Hade!!!


//J och Dakira


Kommentarer
Postat av: Marita

Tjena

Men jag är inte alls avis på Madde närååååå! Men jag har ju oxå en fin liten vovve som börja fatta mer och mer har slutat att andvända hans namn hela tiden, jag visslar istället och det funkar (ibland), vi kanske skulle ta en träff nån dag eller vad tror du ?Kram, Kram //Marita Och Ozzy

2008-08-02 @ 19:08:21
URL: http://elens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0