Fixartagen

Japp nu blir jag effektiv och ska börja måla och små pyssla. Tapeterna kommer nu på Måndag så till veckan blir det tapetsering till fullo :)
Ena väggen ska jag måla chokladbrun medans de tre andra väggarna blir vita med ljusljusbeigea mönster och lite silveraktigt är det också med där..blir snyggt det :)

Provsyklade lite med Dakira igår, en pyttesväng bara för att se om hon var rädd för cykeln och nej då hon var helt oberörd. Så till sommaren så ska det cyklas och i vinter blir det att sparka istället :)

Nu har modern och hela högen kommit hem och så glad Dakira blev när hon fick träffa Tindra igen. Modern, K och Tindra var förbi igår och hundarna dom lekte och lekte. Så när dom hade åkt hem så var det bara att ta fram torrmoppen och ta bort allt hår som var överallt :)

Jag är faktiskt riktigt nöjd med min stjärna till hund! Det är ofta jag går med henne lös på promenaderna för att hon ska tänka lite mer..det är lite underligt det där för hon lyssnar bättre när hon är lös än när jag har henne i koppel. Kanske jag visar mer vad jag vill då? Ja jag vet inte men det är iaf kul att hon lyssnar på mig.

Ja nu är det inte länge kvar tills det är valpträffen och jag vill bara åka nu på en gång!! =D

NÄ, nu till målningen. Dakira ligger och tuggar på ett tandborstsben!




Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Marita

men gud vad duktig du é... hålla på att fixa så där, attans du kan ju komma hem till oss mé.....kram

2008-08-07 @ 12:44:49
URL: http://elens.blogg.se/
Postat av: Kia

Hallo! Kommer att ändra kursdagen till 27/9 istället. Blir tvungen att köra en valpkurs den 13-14 september i Umeå. Hoppas det passar för er.

2008-08-08 @ 10:23:14
URL: http://www.kiasguidedog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0