Sorry

Jag var ute med E å S på lunchen idag =)

Vi var iaf uppe i Lumnien i helgen och det var skönt och tur med vädret hade vi också.  När vi kom hem var det bara att kasta sig i duschen för att frächa till sig, för det finns inget rinnande vatten eller el i den stugan =)

Det har eldats, fiskats, slappats och mysts med hundar i helgen så det har varit kanon.

Just nu håller jag på att fundera på vad jag ska skriva i mitt nästa inlägg som kommer strax som kommer att handla om rasen Beauceon. Så jag gör som så att jag slänger in lite bilder från i helgen och börjar på nästa inlägg =)

Madde och Molly


Dakira


Ligger lite i solen också


Molly spanar på vad Dakira gör


Lilla Kirisen igen =)



Hade!!!

//J och Dakira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0