Back on track

Nu är jag tillbaka på banan igen. Någorlunda iaf:) Fortfarande hostig och lite tät men det ger sig väl förhoppningsvis till jul!
Igår var jag ledig och brassade ner till Umeå för lite julklappshandling och katthämtning. Inte till jag då men till Erika, så sällskap av Erika blev det igår, riktigt kul. Det blev en orange katt denna gång och uppfödaren hade två kattungar till som var bokade (som tur va både för plånbok och möbler:) ) Men den ena va såå himla fin, blev riktigt kär. Det skulle nog Dakira också ha blivit tror jag, skulle nog tvätta den stackarn så att det inte blev mycket kvar. Lunch med Jeanette blev det också, och gud vad jag saknar den människan!!!

Ikväll är det hundträning men jag hinner inte med det idag för jag ska å lyssna på julmusik. Tycker så synd om Dakira för jag har inte gjort mycket med henne nu under kanske en och en halv vecka och det märks kan jag säga. Mitt enda försvar är att jag har varit sjuk...
Snart är jag ledig i ca 9 dagar iaf å då blir det träning och förhoppningsvis så ska jag ha fått massor med miljoner i julklapp så jag kan köpa mig skidor och all utrustning som ska till. Får se vad tomten kommer med :)


Här på jobbet så spelas det massor med julmusik, julpyntat har jag också gjort här. Hemma fattas bara granen men det ska huggas i helgen..

Nu till blocket

Hade!!!

//J och Dakira

Jo..jag måste ju gratta Eva och hundarna till utställningen! Så roligt att Dakira har en vacker familj ;) Och mer i familjen ska det bil för Axi är parad och vi håller tassar och tummar! :)

Kommentarer
Postat av: Eva

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!!!

Dakira ÄR mycket lik sin mor men med bättre benstomme så du måste ställa ut henne:) Här går vi och väntar och glor på Axi!!!



Uppfödaren

2008-12-17 @ 17:31:55
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Madde

Åhh, tänk va roligt med en liten kissemisse. :)

2008-12-17 @ 18:28:14
Postat av: Marita

Kul att du är åter i etern. Jag trodde du skulle bli en R: 2 ........

2008-12-17 @ 19:18:56
URL: http://elens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0