Koh Lanta

Hej dar!

Har inte hunnit uppdat pa nagra dagar, sa jag tankte gora det nu =)

Vi var tva dagar pa Koh Lanta och det var inte vad jag hade forestallt mig, Ao-nang ar 100 ggr battre. MEN vi var pa en snorkeltur under en hel dag och den var FANTASKTISKT underbart. Jatte varmt i vattnet och fina fiskar!

Handlat har jag ocksa gjort en del, fast inte sa mycket jag har ju en vecka kvar annu =) Men nan handvaska, solglasogon, linnen och lite annat krafs. Jo jag kope en Puma klocka, otroligt for att vara jag men det ar superfin.

Nu ar kl 09.35 har och det ar forsta dagen det ar mulet och smaskvitter annars sa har det varit solsken every day.


En dag var vi pa elephant trakking och det var annorlunda, hogt och kul =) jag har tagit kort pa varan elefant som vi gungade pa som vi far visa senare.. vi kan inte lagga ut nan bild for att vi behover tydligen nan CD skiva.

Vi har sakert varit pa 15 st oar  sa vi har hunnit en del. Nu i veckan ska vi fara pa Hong Island och snorkla annu mer, ska bli spannande!

Nae nu ska jag ge mig, ska hitta pa na bus =)

Hade!!!

/ J

Kommentarer
Postat av: Marita

Ääääntligen skriver du igen, å vad jag saknar dig. Och här vräker det bara snön ner och blåser som attans. KRAMIZAR

2008-02-25 @ 07:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0