Bedövad

Har varit hos tandläkar Ferry idag och borra, fick bedövning åxå så nu känns det konstigt  =S

Igår blev det spinning med styrka, ikväll är det enbart spinning. Det är nästan farligt, får abstinens när jag inte får spinna..undra hur de ska gå när vi är i Thailand =) Får ta mig en somtur i polen varje morron..
Började skotta av altanen igår men gav upp ganska fort för de va ju säkert 2-3 dm blötsnön längst ner, så de sket jag i. Va ute med Tindra istället så hon fick röra på sig, hon tycker det är så kul när man skottar =)

Nu har jag banne mig bestämt mig för att köpa skidor till nästa säsong, dyrt lär dyrt lär det väl bli åxå men det är det värt =)

Nä de va en snabb uppdatering och  nu ska jag kolla vidare och kolla på hur Scylla växer om magen!


Hade!!!

//J 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0