Happ

Regn var de i morse när jag cykla på jobbet. MEN jag cykla inte om kull iaf..

Jag, R , J och Urax va ute på en prommis igår, riktigt skönt!
Ikväll och i morgon blir det spinning med styrka, nice! =)

J har börjat träna armbrytning igen och vill att jag och R ska börja...blir ju sugen, men jag är ganska säker på att jag kommer att få ont igen. Men prova måste jag väl nästan göra för det är ju fruktansvärt kul =)

Måste erkänna att jag har köpt en snusdosa MEN jag tar nästan aldrig nån, den ligger i väskan mest  som ett stöd. Men ibland slinker det in någon, måste bara se till att jag inte faller dit nu men jag är ju envis som en Åsna och stark som en Björn =)

Jag hörde nyss på radion och dom hade en fråga som jag börja tänkta...hmm

-Den som är hälften människa och hälften häst, vad heter dom?

Jag kom banne mig inte på vad de heter, vet ni?


Nu ska jag surfa vidare här på nätet.

Hade!!!

/J

P.S 16 dagar kvar innan vi far ;o)



Kommentarer
Postat av: Maria

Kentaur heter dom i Harry Potter iaf =)

2008-01-16 @ 18:56:20
URL: http://mejan.blogg.se
Postat av: Madde

Ja dom blev livrädda för mig på jobbet imorse. :) Tyvärr börjar jag känna av magen mer och mer nu.. :/ Vill inte.
Näe jag vet inte ett skit mer. Men jag anar stora ugglor i mossen. :(

2008-01-16 @ 22:54:00
Postat av: Jenny

Re Maria: Ja just så heter dom ja. Kom å tänka på Narnia, för där var det ju en sån =)

Re Madde: Vi måste se film å prata =)

2008-01-18 @ 08:05:49
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0