klipp å färg + lite träning

Va och hos Anna på Black and White idag och fixade håret, är så nöjd! Hon är kanon den tjejen, ska aldrig byta frisör nu =)

Snöa har det gjor till tusen här i Storuman idag och mer skulle vi förvänta oss oxå tydligen, men jag klagar inte för mer vill jag ha! :) Lite jobbigt att cykla till jobbet bara..

Min andra hälft började igår med att han ville ha en smörgåstårta, happ då var det bara att köpa geggat som ska vara i och ställa sig och göra den. Men R han var med och gjorde den också, se duktig han är.

Va och spinnande ikväll och det var gudomligt skönt så nu ska jag skära mig nån apelsin.
Så nu har jag bokat mig några dagar nu innan vi ska åka iväg...
Söndag: Spinning
Måndag: Armbrytning
Onsdag: Spinning
Torsdag: Boxning

Plus att jag har massor att göra nu innan vi far, men nog ska jag kunna klämma in lite träning nog =)

På måndag ska vi ta den andra sprutan, har redan ont i magen. Jag vet ju att den inte gör ont, men huvva så otäck den är ändå!!

Min älsklings S ville att jag skulle komma till henne nu i helgen för en lite tjejträff nu innan jag åker. Har ju igentligen inte tid men de var ju så länge sedan vi sågs och jag saknar henne så! A-L ska också vara där, så det blir ju super kul så jag måste ju hälsa på!!

Och i morgon så är vi bjuden på middag och efterrätt hos bumfan.blogg.se   så det ska bli trevligt =)

Ne, nu ska jag ge mig... ska sätta mig till rätta i soffan och zappa lite!!


Hade!!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0