Lite sömn

Har sovit som en räka hela natten! Vaknat flera ggr och varit orolig (?!) Jag som alltid brukar sova som en stock när jag är här, fattar inte.
Drömt konstigt har jag gjort åxå. Vaknade av K som kom smygandes in i sovrummet där vid kvart i åtta eller nåt...då var det bara Rise And Shine!
Ut med Tindra och hon fick nå tuppjuck och sprang som en toka, ja hon är för söt  :)

Nu har jag börjat få resfeber, har packat passena våra (har tvångstankar om att jag kommer att glömma dom), bikinisarna som jag beställde och R badbyxen + lite sånt som jag inte kommer att använda här hemma..
Nu är det nära... 13 dagar kvar och 9 arbetsdagar...
Mest rädd är jag nog för flygresan, inte för att det är högt(höjdrädd är jag som tusan, men det blir en annan sak när man flyger) men att planet ska krascha eller nåt. Med min otur så kan nog allt hända tror jag...

Ne nu börja dom bråka så nu ska jag ge mig..

Hade!!!


//J


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj nu äre nära! :D Va spännande! Flyget kommer gå kanon bra. Det enda som är liiiiite läskigt är när planet ska lyfta. Men mest fränt. :) Jag blev helt speedad första gången jag flög.. :) Tyckte det va så spännande.

2008-01-19 @ 10:41:20
Postat av: Hera

Gjorde just ett eget inlägg...kikade in sedan på era andras...å ser att jag skrev nästan samma rubrik som du hade! Sorry :-)

2008-01-19 @ 14:46:27
URL: http://www.hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0