Mardröm

Detta är 3:e gången jag drömmer sån hemsk dröm!!!

Jag drömde att jag var ute och körde R´s räcerskoter och då ville en gammal galen kärring åka med mig hem till sig. Ok då tänkte jag, det går väl bra men det var ju bara det att Julia också åkte med mig....
Jaja men så satt jag längst fram sen den galna kärrningen och sedan satt Julia längst bak (?!!?av någon konstig anledning). Jag körde ganska fort för att jag var stressad och ville hem men så kom vi till en tvärkant som möttes av stöpan (vatten, is och snö) och jag blev tvungen att tvärsvänga...och Julia flög i vattnet och sjönk. (Hon hade endast en klänning på sig?!..)Jag hoppade i och hon ploppade upp bredvid mig, men jag kunde inte ta henne.. allt var så segt och tungt och jag kunde inte röra mig så hon sjönk helt och hållet. Varken jag eller R var se rädda henne.

Jag vaknade då upp och kunde inte somna om på jätte länge. Jag förstår inte varför man ska drömma sånna meningslösa drömmar, man mår ju bara dåligt av dom.  Så jag var tvungen att ringa till modern och kolla så att Julia mår bra, vilken hon såklart gjorde.

Nu ska jag inte uppehålla er nå mer..

Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: Eva

halloy!! har lite nya kort på "valrossen" på min hemsida!! Nu åker ni ju snart!!! Kollar du din mail under tiden eller hur får jag kontakt med dig sen??

Eva

2008-01-25 @ 18:59:25
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Hera

Huvva! Tur det är en mardröm!

2008-01-25 @ 19:00:58
URL: http://www.hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0