Sjuk?

Ahhhwww! Jag vet inte om jag hålller på att bli magsjuk, för både jag och en kollega har mått illa idag. Hoppas verkligen att jag inte vaknar inatt och mår dåligt. Fast det är nog lika bra att jag vaknar så att jag inte pjukar lite i sängen?! =D Näe, skämt å sido så håller jag tummar och tår att vi håller oss friska på jobbet nu.

Annar så har jag letat bikini på internet *puhh* ingen lätt match! Först och främst så måste man ju bestämma sig vad man vill ha och sen ska man försöka hitta åt dig igen för att skicka iväg beställningen... men jag vann tillslut med hjälp av modern.Thanks, love U  :O)
Tog att det skulle kosta lite extra bara att det kommer till mina ägor lite fortare.

Såg på mannen som talar med hundar igår och han hade en: Röda zonen hund som han tog hem till sin flock,en Pittbull var det som hette Emelie. Emelie var hundelak bla. Ägaren hade inte nog med auktoritet så hunden blev flockledaren.Detta förstog tyvärr inte ägaren, det var ju hennes bäbis..hon hade glömt bort att Emelie faktiskt var en hund också.
För det funkar ju så att om hunden inte har någon flockledare så måste ju någon ta över, vilket oftast blir vovven (om inte sambon eller nån har mer auktoritet) och det kan aldrig sluta bra. Jag ger alltid hundar kärlek till tusen för de betyder allt för mig, men först och främst så är jag flockledaren... i våran flock iaf.

En kollega sa till mig idag att: Jag förstår inte hur man kan ha en Pittbull...
Alla är vi ju olika och tur är väl det, eller? jag menar, tänk om vi alla skulle tycka om rosa hus..
För vissa tycker om fågelhundar, vissa tycker om pudlar osv.
Jag vill gärna ha en  bruks-,vall hund... ja jag vill ha en hund som tycker att det är kul att jobba, är lättlärd och som gärna håller "koll" ägaren.. mm så att den inte springer och jagar löv och tjopp så är hon på andra sidan gatan. Jag älskar vekligen Tindra på alla sätt och vis , men hon är en sån som är på andra sidan gatan utan att veta om det själv :)

Jag kan hålla på hela natten och skriva om sånt här.. men jag är så trött

Ska lägga mig i soffan och zappa mig lite =)

Hade!!!

//J

image232


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0