Uppe med tuppen igen

Vaknade kl 8 i morse igen för att R klev upp då för att fara ut med traktorn.
Låg och mös länge i sängen och sen förflyttade jag mig till soffan. Kollade lite på TV, bla Miami Ink ett roligt gäng är dom =)   så nu är ganska trötter


Det blev Lycksele idag ändå, med svärmor och svärfar och R åxå förstås. Gick in på Åhlens och fyndade, två jättefina linnen för 64;- (som igentligen skulle kosta 170;-) Efter det så rullade vi till Dollar Store och handla lite roliga saker.

Nu är vi hemma och moi väntar på modern så jag får lift till skarven för jag ska ju hälsa på älsklings S =)

Har igenligen inte nå roligt att skriva idag så jag tror att jag avslutar skrivandet nu!

Hade!!!

/J



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ni skulle åka till Thailand snart va?

2008-01-28 @ 15:40:13
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Rebecca

riktigt nice! Hur länge blir ni där? lyyckos

2008-01-28 @ 20:28:55
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0