natt

kom nuss hem från j och IL.. vi har ätit tacos och spelat Wii. Fruktansvärt kul =)

Har inte har så mycket tid över för att skriva här i bloggen så jag tänkte ta mig lite tid nu.

I helgen var vi i Ajaure  och på Tärna marknaden och hittade lite fynd som sockar och hundben åt Dakira.
Lillpluttan tog sina första simtag nu i helgen i stugan och hon är jätta duktig, och hon gjorde det utan att jag var tvungen att bada =) Soligt och varmt har vi haft det så jag ger vädergudarna 10 poäng.

Idag så for vi till Kirjesån och badade, eller alla utom jag och IL för jag börja känna mig förkyld igen så jag är på den säkra sidan och håller mig torr =)

Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder och sen springer jag isäng för jag är trött som attan.

Här ska färjan gå in för att hämta oss


I väntan på färjan...


"Jag lånar bur och märgben" säger Falcon =)


"Nu har jag tagit tillbaka min plats" =)


Mysstund med Tindra


Vy över stugan i Norge (Tagit från ett litet berg)


Finaste Dakira


Vacker är hon!


Tindra kollar på vad dom gör där ute =)


Pluttan vid älven i Stugan, Norge


"Nu vill jag inte bada nå mer" =)



Skriver mer sedan nån dag när jag har tid =)

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Marita

Men va stor hon har blivit, du kan snart inte kalla henne pluttan längre. Jätte fina bilder//Kram

2008-07-29 @ 07:20:57
URL: http://elens.blogg.se/
Postat av: Eva

Vilka fina bilder och vad fin Dakira är:) Så otroligt lik sin mammma!!!

2008-07-29 @ 14:27:12
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Kia

Hej!

Skickade ett mail till dig men hör att den pajat. Kursdag den 14/9 i Storuman 400 kr/deltagare. Vi tränar Kontakt och samarbete, passivitet i störning, koppelträning, stadga och tolerans samt hundmötesteknik m m. 09.00-16.00 föranmälan krävs och max 10 deltagare. Även nybörjare och valpar kan vara med. Man behöver inte ha gått kurs innan så har du vänner eller bekanta som vill prova är de välkomna. Ha det gott i sommarvärmen

2008-07-31 @ 10:06:55
URL: http://www.kiasguidedog.se
Postat av: Eva

Hej jenny och Dakira!

Mailade till dig för några dagar sedan med det har du nog inte fått eftersom din mail inte funkar....Valpträffen är 13-14/9. Hör av di när din mail funkar!!!

2008-07-31 @ 11:21:34
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0