Äntligen!

    Så har vi fått tillbaka internet, men det tog ett tag!

Vi har haft fullt upp (som alltid) fastän regnet ÖSER ner, jag blir så less. Det är inte spec. kul att gå på promenad med hundarna heller. Vi har Tindra här nu tills på Söndag för modern är i Norge hos J och jepp jag är avis, vill så gärna dit men det dröjer inte allt för länge tills vi far till stugan =)

Vi jobbar på jag och Dakira, på måndag är det sista valpträffen =(  Men det är en annan träff somär varje Onsdag så då får jag joina dem=)
Hon drar sååå fasligt mycket i kopplet när vi är på promenader (inte när vi tränar utan endast på promenaderna) och det försöker jag få bort med det var svårare än vad jag trodde faktiskt. På nåt konstigt vis så känns det som att det är lättere att lära en hund som har växt klart att inte dra i kopplet..konstigt.

Jag är då glad över att vi ska bygga en ny bro för nu när vi skulle gå in efter prommenixen så skulle Dakira hinna före Tindra i så hon snubblade på bron..ca 2 dm innan dörren =/ Men det tog på inget på henne för hon bara skakade av sig så det är iaf bra.

Avloppet funkar nu men avloppsröret är tydligen sönder på nå vis så vi måste gräva på gården, BLÄ! JAg undrar hur gott de kommer att lukta=( Så nå rör måste bytas..hmmm..men de ska nog inte va se dyrt har R sagt så jag lita på han =)

Nu är det ju så att jag har MILJONTALS bilder så nu kommer det många...bättre sent än aldrig, eller hur =)

Så skönt å svalka sig

Skönt med lite simmning

"Men vars ska du?" undrar Dakira

Så fin

"Här sitter jag tryggt" =)

Va? Ropar du husse?

Mitt i skakninger för Tindra =)

"Jag vill inte bada mer nu Matte så jag tuggar på pinne ist" =)

Finaste Dakira

"Jag vill me ha torrkött ju!"

Inkallningen funkar super med lilla kamptrasan!!

Dakira ärsnart lika stor som systeryster



Hade!!! och Voff!!

//J, Tindra och Dakira


Kommentarer
Postat av: Eva

Jätte fina bilder på Dakira!!!

2008-06-13 @ 19:38:17
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0