jag vet...

att jag lovade att komma med bilder på pluttan och dom finns...i kameran.
Men just nu är det sååå fullt upp med grävning.
Igår kom dom tokarna och tog min gran (?!) för att dom måste gräva där den stod. Min älsklingsgran och Dakiras med..hon tyckte om att sitta under den, för dels var den som ett regnskydd och sen såg hon väl bra när hon satt där också.
Så nu har vi ett jättehål i våran gräsmatta och i det hålet är det gubbar som håller på.


Lill pluttan är hos modern nu för här kan hon ju bli överkörd av nån grävare eller traktor och det vill vi ju verkligen inte!!!
Vattnet är av nu också så att jag ska kila ner till modern för att sova där i natt, inte klarar jag av att inte få gå på toa..jag blir pinknödig utav bara tanken =)

Nu på måndag och Tisdag så är det hundkurs för Kia och jag hoppas att hon är bra (för två dagars kurs så kostar det 1500kr). Jag har aldrig hört talas om henne så jag hoppas att jag får valuta för pengarna =)

Ne nu ska jag gå ut igen, ville bara info er om att det kommer bilder, jag lovar och svär! Ni ska få se så snygg Dakira är.


Hade!!!
 
/J och Dakira

 

Kommentarer
Postat av: Marita

klart det kommer att bli bra....men 2 dagars hund kurs. Halsbandet har kommit ojojoj, det kommer att bli kanon bra. Det var inte bara för skäll, utan även för hundar som stjäl från bord, hoppar på folk, rymmer m.m. Nu skall han vänja sig några dagar först med halsbandet sedan är det dax att andvändas........

2008-06-24 @ 18:03:32
Postat av: Hera

Vad gräver ni för?

2008-06-25 @ 18:52:51
URL: http://hera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0