Sol och Sommar!

Å vad varmt och skönt vi har haft det nu några dagar. Söndagen var lite kallare men på Lördagen och idag har det varit kanon, synd bara att man inte var ledig idag =(

Ikväll så var jag och Dakira på valpkurs och det går ju såå bra! Inkallningen kan bli bättre, men det tränar vi på. Går jättefint vid sidan både med och utan koppel! Japp =) Hon kan gå lite för fort men då hjälper jag till lite grann.

Cyklade med Tindra när jag och Dakira kom hem och det är alltid uppskattat. Jag lånade moderns cykel som inte har några fotbromsar, vilken jag aldrig kommer att använda när jag cyklar med hundar =) Så imorgon får jag använda R "kärring"cykel men det är knäpp den med. Madde var också med på turen så det var extra kul!

Helgen var lugn och skön, hälsade som tvärest på morbror J och hans sambo. Hon är nog den mest hurtigaste människa som jag känner. Hon cyklade till V-mina på Lördagen fram och tillbaka (det är ca 14 mil fram och tillbaka) och hon var inte ens trött (?!) Tänk om jag ändå vore SÅ hurtig =) Men lugn det kommer...hoppas jag.

Längtar till vi får fara till stugan i Norge och bara koppla av och vara. Där får hundarna springa hur fritt de vill.

Nåja, skriver mer sedan och då kommer det bilder.

En gammal bild kommer på Tindra iaf.

Tok Tindra =)




Hade!!!

//J

P.S Nu är buren näst intill klar,använde den när jag var på valpkursen. Det som är kvar är målingen och låset..den funkar perfekt! D.S


Kommentarer
Postat av: Ida

Jo ja ha semester ända till den 16 juni, wohooo!!! Jajamän ja jobba kvar på hemtjänstn.. fast jag pluggar ju på komvux också så ja jobba int heltid :) Till jul e jag klar undersköterska så de se ja fram emot! :-) Då ska jag fira... hehe ;-) Kram!

2008-06-02 @ 23:03:21
URL: http://bluemist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0