Igår soligt, nu regn..

Världens finväder var det igår, vi grillade och hundarna busade i solen och hade jättekul.
Idag är det värre, kallt och regningt..men det kunde har varit värre :) Så idag har vi varit ute och dolat på men är nu inne och myser när det är sånt skitväder. R är i Skarven och hjälper till att bära tunga saker.
Nästan all snö for igår ocksåm iaf på våran gård.

Det funkar superbra med Dakira och Tindra nu, måste ibland påminna lilla Dakira att jag är bossen och jag bestämmer. Tindra är jätteduktig att säga till henne nu, och hon lyssnar faktiskt bra på Tindra. Så jag är så överlycklig:)
Lillpluttan har även träffat (Ma)tilda nu för en liten stund sedan och det gick superbra. Fick dock vara på (Ma)Tilda lite för hon är ganska domintant, men hon är en bra lyssnare. Jag som tycker att min lilla sockertopp är liten men tjoff vad stor hon är om man jämför (Ma)Tilda och Dakira. jag hade tyvärr inte med mig kameran för att fota dem tillsammans, det får bli vid ett senare tillfälle :) Men lite andra bilder har jag som jag kan bjuda på!

Även en halv boll kan vara rolig!

Tittar på grannhunden Ymer

Kan inte sägas för många ggr, men bollen är riktigt god

Hon har tryggt ner sig i lilla J´s fotölj :)

Ben är gott!!


Hade!!!

//J & D

Kommentarer
Postat av: kennelmamman

Vilka fina bilder på lillpluttan:) Bollar ÄR roliga, hela eller halva:)

2008-05-04 @ 14:47:12
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0