igen...

Jag är sjuk igen! Förkyld och så tror jag att jag har feber, min kropp orkar verkligen inte vara sjuk mer nu under de 3 kommande åren! Sen i vi kom hem från Thailand har jag varit förkyld 3ggr (denna är medräknad) och sen så har jag haft magsjuka... sen MARS!!!  MEN jag tänker minsann tjura och inte vara hemma, har banne mig inte råd... inte tid för den delen heller.

Jag tänker göra som morbrors sambo gör... jag tänker var ute ändå, de säger ju att frisk luft är nyttigt(?)

Igår så hade vår doggis gjort MASSOR med grejor hemma.. en sak som jag inte tror är sant.
Idag när jag kom hem på lunch så hade hon tagit ner min favvoblomma som jag har i köket, rivit ut all jord, förstört min favvokruka och spridit ut all jord över halva köket. Tindra är ju hemma med henne men jag VET att det är vår plutta som står för kalaset!

Jag var på en cykelrunda med Tindra igår igen och vi båda tyckte att det var skönt. Efter det så körde jag lite lydnad med båda Tindra och Dakira. Inkallningen har jag lite problem med så ikväll ska jag ta fram "trasan" då kommer hon nog säkerligen som ett spjut :o) (Helt ärligt så hade jag glömt bort att jag hade den..men jag kom att jag hade den senare på kvällen)

Jag ska be modern min ta hundarna i morgon så jag slipper cykla hem, hoppas bara att hon kan ta dem ikväll?! :o) För jag ska städa och grejja på. Torrmoppar golvet varje dag men de syns inte..HM

Ne nu ska jag ta och jobba..

Hade!!

//J

Kommentarer
Postat av: Madde

ja visst är det drygt att va sjuk.. :/ Jag har inte tid kämms det som heller. Men du, vilket busfrö hon är lilla damen!:) Favvoblomman och allt.
Du som är klok som en bok kan du begripa varför jag inte har fått något svar på mitt mail ännu? Är inte det lite konstigt. :/
Kraaam!

2008-05-29 @ 16:05:02
URL: http://bumfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0