Tomt utan pluttan

Efter matn vart itti opp så tog jag med mig hundarna på en promenad till modern, jag lämnade min älsklingsplutta där nu över natten. Redan när jag kom hem så saknade jag henne, min älskling!

Men jag har så mycke å göra nu ikväll så jag kände att det var lika bra och sen är det ju alltid ett plus att jag kanske får sova, spec nu när jag är dålig igen.. men det ska gudarna veta att jag inte skulle kunna byta bort Dakira för något här i världen!
Jag är helt fascinerad över att jag kan känna så starkt för en hund. Alla hundar som min mamma har haft har en VÄLDIGT varm och stor plats i mitt hjärta.. men Dakira är ju min egen och när vi tittar varandra i ögonen så vet jag att hon känner samma sak för mig och det är bland den starkaste känsla jag har haft, någonsin.
Så jag kan ärligt säga att jag har skaffat mig en vän för livet som inte viker från min sida..

R har tagit hem buren nu, den är inte riktigt klar men näst intill så förhoppningsvis blir den klar i helgen. *håller tummen*

Dagens ordspråk:

"Om du står rakryggad, så låt det inte bekymra dig om din skugga slingrar sig"
 Kinesiskt ordspråk

Dakira


Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin blogg du ha!

2008-06-01 @ 14:07:04
URL: http://bluemist.blogg.se
Postat av: Ida

Tjena! Jo de e ba bra vettu ;-) just nu ha ja semester så ja tare bara lugnt! Själv då? Blire nå semester för du i sommar? Kramen!

2008-06-02 @ 10:39:21
URL: http://bluemist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0