2 dogs today

Har en till hund hemma idag, nämligen Tindra. Modern for till Umeå idag och då fick Tindra va hos oss från går tills idag nät modern kommer hem igen.
Det är riktigt nice med två hundar i hushållet somär lika galna :) Tindra är dock några snäpp flamsigare men ack så go!

Är på jobbet nu och känner mig riktigt störd! Kommer på mig själv ibland att jag bara sitter och stirrar uti tomma intet (och varför vet jag inte) och då blir jag arg på mig själv för att det är tokmycke som måste göras. Är trött och slö, har som inge vettigt kvar i huvet, det är alldeles tomt...det bara ekar tro jag.

Förra veckan tog Dakira dö på min garderobsblomma som står så fint i hallen tillsammans med den fina tavlan som jag fick av äldsta mostern. Jord överallt och blomma vad det inte mycket kvar av, antar att den var god. Så igår köpte jag två nya blommor, en till hallen breve den fina tavlan och en till sovrumme. Jag hoppas att denna blomma kan självförsvar och att det inte smakar gott :)   Näe men på dagen så åker den in till kontoret :)

Ja som ni alla kanske redan vet så har det ju snöat till min förtjusning. Snart ska det inhandlas skidor, och sparken ska hämtas från modern. När jag släppte ut Dakira på morron så såg hon så förundrad ut, men snön va tydligen god den med :) Så hon lär nog bli en bra snöhund.

Nu ska jag ta tag i saken!

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Anonym

Regn, Regn,Regn

2008-11-04 @ 08:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0