Fredagens fnitter..

När jag och Dakira var på våran lunchpromenad i skogen och mötte då en dam med en liten ettrig pudel. Damen frågade om hon skulle flytta på sig (jag hade Dakira lös som alltid). Jag svarade att nej men det går bra och så tog jag henne i halsbandet. Damen började se lite orolig ut och sa att det var nog bäst att hon flyttade sig åt sidan för hennes hund tyckte minsann inte om stora hundar! När jag passerade damen hennes hund (som absolut inte var tyst) så försökte hon lugna ner hunden...tro jag iaf.. aja men hon pratade med hunden hela tiden. -Såja gubben, nu är du så duktig.
Va?! Han va väl inte duktig som höll på men hon försökte nog lugna sig själv snarare än hunden.
Tror varken jag eller Dakira var särskilt rädd för damens hund :)


Nån som vill ha en bulle?


Dakira på stigen bakom oss


"Suck! Är du färdig snart?"


Nysnö på nosen :)


Dakiras fotspår


"Matteeeeee!!!"


Solsken på isen


Fint var det


Tuggar på en riktigt go träbit


Världens vackraste!


På väg hem



Grannen mittemot i morse, se färgen på himmlen




Ne nu måste jag sluta, måste se på Cesar :)


Hade!!!

//J och Dakira



"Jag ser dig"    :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja jag är då aldrig omöjlig på bullar. ;)

2008-11-17 @ 22:32:08
URL: http://bumfan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bullbak. Mumma...

2008-11-18 @ 10:34:55
URL: http://robinskiblogg.se
Postat av: Anonym

Å jag ser dig, varje dag !!!!

2008-11-18 @ 12:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0