Hon har alla!

Jepps, hon har alla 42 tänder!

Ikväll så har SK vari här och vi to en tur med sparkarna å hundarna. Rexa är ju då en fullvuxen dam i sina bästa (pensionär, stavas det så?) år så hon får ju då dra. Dakira är jag försiktig med så hon får inte dra. Givitvis så skulle hon få tvärprova lite (i nerförsbacke pga hon inte är nå gammal ännu) åsså var det en liiiiiiiten fläck me asfalt å ja stöp som en GRIS. Jag släppte Dakira så hon inte skulle få sparken på sig, jag kana på höften och såg no ut som en idiot. Dakira for då ingenstans utan kom till mig direkt. SK hade nog fullt schå med att stanna Rexa och när hon väl hade fått stopp på hon hör man ett gällt: -Hur gick de? :)

Jag bröt då inget förrutom att det skar som fint i min onda fot och att magen fick ta stryk av allt skrattande.

Så det var kvällens bravader..måste ta mig i kragen och lägga in några bilder så ni får se hur vacker hon har blivit.


Hade!!!

//J och Dakira

P.s Hur kan jag lägga in en video från youtube??!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Klart att hon hade alla tänder:) Men bra att du kollade, snart har alla i kullen kollat:) Ta det lugnt i snön nu!! Och korten längtar vi efter:)

2008-11-25 @ 22:37:37
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Anonym

hahahahaha en sånn syn ......

2008-11-26 @ 09:40:47
Postat av: Amrén

Jo du Marita, du skull bara vart med. Då var det ännu roligare:)

2008-11-26 @ 11:52:15
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se/
Postat av: Hera

Hi hi...youtube...när du är inne på youtube kopierar du det som står i rutan Embed...går in i "inlägget" klickar på html...klistrar in det du kopierat...och sedan så klickar du på uppdaterar...då blir det en gul ruta med ett f i...spara och publicera...klart och betalt! Så brukar jag göra i alla fall...

2008-11-26 @ 17:34:45
URL: http://hera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0