Ingen puss tack!

Marita har halsfluss och är hemma resten av veckan (å de är lika bra). Så pussar av henne? Nej tack! Det är nästa snudd på att hon får buktala så att jag inte får några baciller av henne. Har aldrig haft halsfluss och vill inte har det heller..


Hem på lunchen för att gå ut med Dakira och då mötte vi Molly å Madde så dom rejsa å had se. Hon har inte tugga sönder nåt idag, eller ja inte på förmiddan iaf så jag får se vad som väntar mig när jag kommer hem.
 
Nåja, ikväll blir det att baka bullar igen (om ja orka) och kolla lite på Folkan för å se va dom ha för kläder där.

nu.. åter till jobbet

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Anonym

SMACK !!!!

2008-11-14 @ 10:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0