Tandräkning

Ska räkan tänderna på Dakira nu ikväll och se hur många som ploppat upp.

Dagen har varit stressig och hård tycker jag så nu är det skönt med kväll. Ha vari ute och gått en promenad med Dakira, vi var säkert ute i 1 timme å en kvart eller nåt och bara gick å gick.  Skönt med frisk luft men lite småkallt i ansiktet bara.

I morgon är det hundträning igen och det ska bli avkopplande och kul. Roligt att få träffa lite folk som är intresserade av samma saker som jag :) Så till sommaren ska vi ut och tävla hade jag tänkt.

Jag har egentligen inte mycket å berätta för er...

I helgas som Sandra


Nu ikvällst på promenaden. Lite kallt va de nog :)


Snö är både gott och roligt :)


Ne, nu till tandräkningen...

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm... jag menar RÄKNA inte RÄKAN :)

2008-11-18 @ 20:04:46
Postat av: Inger, Indra&Coxa

Har du någon koll på hur många det ska vara? Har aldrig räknat tänder på någon hund! Kul att du ska ut och tävla i sommar! Har du vägarna förbi Nordmaling/Umeå kanske vi kan köra ett pass tillsammans, lydnad uppletande eller dylikt.



Ha det gott i vintermörkret!

2008-11-19 @ 19:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0