Tom..

Nu är jag sådär igen.. helt tom i kropp å knopp. Endast en enda lite kommenatar som inte är positiv skulle nog kunna få mig att slänga mig ner på backen, slå med händerna och börja stortjuta. Så om ni någon gång skulle sig mig ligga ner på backen och tjuta, gå bara förbi...
Näe, men skämt å sido så känner jag mig inte bra. Igentligen skulle jag nog inte ens vara på jobbet men jag vill inte lämna dem i sticket. Och jag vill ju helst se mig som Superwoman som är starkast i världen och som klarar allt...

Tack vara bästaste Marita så fick jag mig ett gott skratt idag . Jag hade verkligen inga förhoppningar om att jag skulle få skratta idag så jag vill tacka Marita, hon är verkligen en klippa :)

Jag ska försöka klara mig genom denna dag så att jag får komma hem till Dakira och ha lite kul ikväll på hunderiet, hon får mig alltid att slappna av.

Oj, detta blev ett konstigt och oplanerat inlägg. Väldigt konstigt...

Hade...

//J och Dakira



Kommentarer
Postat av: Eva

Ta hand om dig Jenny!! Tänk på dig själv i första hand annars kan du gå in i den berömda "väggen"!!! Visst är det skönt att ha en hund hemma så man kan tänka på annat och de gör alltid något skoj så man får sig ett gott skratt!! Dakira verkar ju kunna sådant hon oxå:) Ta hand om er!!

2008-11-12 @ 15:43:17
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0